Algemene voorwaarden
- Op drukke momenten kan de wachttijd iets langer zijn dan normaal, we doen ons uiterste best om jullie zo snel mogelijk verder te helpen.
- Als u iets bestelt dat niet in voorraad is, melden we dit bij afhalen en kan u steeds een ander product ter vervanging kiezen.
- indien u vragen heeft omtrent allergenen, gelieve ons telefonisch of via mail te contacteren. De samenstelling van de gerechten/producten kan wijzigen.
- Extra bediening: woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag in de namiddag brengen we gratis uw bestelling aan huis, in het ganse waasland, voor diegene waar het minder gemakkelijk is zich te verplaatsen. Gelieve het adres in het bestelvak mee te geven.
- Het kan even duren vooraleer wij een bevestigingsmail versturen, gelieve niet direct een tweede bestelling door te sturen, indien u deze niet direct ontvangt. Twijfelt u toch of uw bestelling goed terecht gekomen is, gelieve dan telefonisch ctc met ons op te nemen.
- U ontvangt na het invullen van het formulier een verzendbevestiging. Uw bestelling is definitief van zodra u van ons een mail hebt ontvangen met een bestelbevestiging .
- Op maandagnamiddag kan er worden afgehaald tot 16u ( achterkant van het gebouw. Op woensdag, donderdag en vrijdag kan u bestelling afhalen vanaf 8.00u tot 18u. Op zaterdag kan u afhalen tot 16u en zondag tot 12u.
- Bestellingen van gourmet, fondue, zalmschotels, kaas- en/of charcuterie schotels etc dienen minstens 2 dagen op voorhand doorgegeven te worden, zodoende we een goede service kunnen garanderen.
In deze moeilijke tijden doen wij ons uiterste best om jullie op een zo veilig mogelijke manier van dienst te zijn, en jullie een goede service te blijven garanderen.
Hopende op jullie begrip
Filip, Ann en hun K-team